Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Vi känner Elvis endast som bilmekaniker och minns honom som en hedersman. Vi fick förstklassig hjälp och alltid ett leende. Han är saknad! Både av oss och vår gamla Audi. Våra tankar går till familjen.
Vi träffades för en livstid sedan, du, Mila och jag, vi var så unga. Då hade vi ingen aning om vad vi skulle bli, men vi klev in i livet tillsammans och vi gick genom livet som de bästa av vänner!
Musiken som definierade våra år, resorna som öppnade våra ögon och de oändliga äventyren som blev vår historia.
DU ÄR BORTA, och det känns ofattbart. En värld utan dig känns som en historia med ett saknat kapitel. Du var verkligen den bästa av oss, den snällaste själen.
När jag sluter ögonen kan jag fortfarande höra ditt skratt, det smittsamma ljudet, hur du fnittrade åt dina egna skämt som smittade av sig, oj vad vi har skrattat tillsammans tills våra käkar och magmuskler ömmade.
Att ha känt dig var en gåva, att förlora dig Elvis är en hjärtesorg jag inte har ord för.
♥️ kära fina gulliga Elvis, vad hemskt att du inte finns mer😥.Du lämnade oss för tidigt, din fru, dina söner din syster. Helt ofattbart. Du var så snäll, hjälpsam och duktig.
Du var så glad att du ordnat bra sommardäck till min bil till ett bra pris, jag sa alltid till dig att ta mer betalt och då sa du att du inte ville råna folk.
Så omtänksam och hjälpsam! Du kommer att vara mycket saknad. Sov i ro kära Elvis.♥️
Chocken har inte lagt sig helt ännu och saknaden kommer att finnas länge. Jag hade hittat en pålitlig bilmekaniker med hjärtat på rätt ställe. Du var en god människa som verkligen brann för att hjälpa andra.
Du försvann alldeles förtidigt från oss.
Vila i frid 🕊️
Vi blev chockade av beskedet att du har lämnat jordelivet. Våra kondoleanser går till familjen. Du har alltid varit en schysst kille, i samband med servicar och reparationer. Bästa och mest pålitliga mekaniker Vi träffat på! Vila i frid! Joakim & Petra
Finaste Elvis, du lämnade denna värld alldeles för tidigt och kommer att vara väldigt saknad.
Du var en fantastisk man, alltid lika glad, hjälpsam, omtänksam och ställde upp i alla lägen. Vi hade många trevliga samtal med dig under alla år vi anlitade dig och vi uppskattade dig väldigt mycket..
Vi tänker på din familj i denna svåra tid. Vila i frid!❤️
Tsck för alla gånger du hjälpt oss med våra bilar 2026-05-22
Carina Hansson 2026-05-22
Marina Ahnfelt 2026-05-22
Magnus Ingelsten, Barsebäck
2026-05-21
Bästa Elvis,
Tack för att du alltid bemötte oss i din verksamhet i Lödde med den bästa service, vänlighet och proffsighet. Vi hade många trevliga pratstunder om ditt och datt. Kanske lever din firma vidare i samma anda genom din son och anställda. Mina tankar till din familj.
Elvis…. Så otroligt glad jag var för Dig! Din utomordentligt ödmjuka personlighet och vänliga bemötande av alla människor var sannerligen beundransvärd. Jag känner en uppriktig tacksamhet över att ha fått möta en så fin medmänniska. Tack för allt Elvis, en låga ska lysa i mitt hjärta och alltid minnas din värme! All kärleksfull omtanke till din familj och andra sörjande. Sov gott! ❤️ // Kim i Antikaffären, med familj.
Det är enormt tråkigt, att Elvis har lämnat oss alldeles för tidigt. Tack Elvis för att du alltid ställde upp och med stor omsorg servade våra bilar. Tack för alla trevliga samtal, där du visade vilken fin och varm medmänniska du var. Våra tankar går till din familj i deras stora sorg. Någon har sagt, att det finns en glädje som är större än sorgen –- och det är glädjen att minnas.
Finaste Elvis, det är ofattbart att du inte längre finns bland oss. Vi hade många fina och goda samtal när jag hade våra bilar hos dig. Alltid hjälpsam, serviceinriktad och glad trots att du ofta hade fullt upp. Du kommer vara saknad, vila i frid.