Denna administrationsavgift säkerställer uppföljning av köpet till rätt florist. Det inkluderar godkännande från floristen och vid behov påminnelser till floristen att godkänna beställningen. Avgiften täcker även kundsupport för blomstinköp.
Fina Helené, min kollega och vän!
Så smärtsamt att veta att vi aldrig mer ska pratas vid eller träffas. Samtidigt är jag så tacksam för alla goa skratt och fina samtal vi haft under alla år vi jobbat ihop och känt varandra. Det var inte så här det skulle bli. Mina tankar går till din familj som jag vet betydde mycket för dig.
Vila i frid kompis
Kan fortfarande inte förstå att du inte finns längre.. Tomheten är överväldigande när jag tar upp telefonen för att ringa eller skriva till dig och inser att du aldrig mer kommer svara mig 💔
Saknar dig mamma. Älskar dig.
Fina Helene. Saknaden är stor och det är svårt att ta in att vi inte mer kan ses och höras av. jag tänker på alla stunder vi haft på arbetet och tillsammans löst både tunga och svåra uppgifter men framför allt kommer jag ihåg var skratt. Vi hade mycket roligt och kallade oss för den generösa och den snåle, jag var den snåle. Du var generös på så många sätt och fanns alltid där för mig i både glädje och sorg. Tack
Kära Helene,
Det är svårt att förstå att du inte längre finns hos oss.
Jag minns dig som min lugna, kloka och varma kusin. Du hade en särskild trygghet omkring dig och ett sätt att säga saker enkelt, tydligt och klokt.
Det gör extra ont att förlora dig så kort tid efter Jörgen. Ni var mina kusiner, men under uppväxten också som syskon för mig.
Jag är tacksam för alla minnen vi fått tillsammans, och särskilt för de fina dagarna i Turkiet i höstas, då du och Per reste dit tillsammans med mamma Gerd, mig och Zeynep.
Vila i frid, kära Helene.
Du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta.
— Håkan
Kära Helene,
Du var det första barnet i vår nära familj, och jag minns dig redan som liten i lägenheten i Kävlinge hos Sonja och Ebbe. Jag fick passa dig, pyssla om dig och följa dig från dina första år.
Sedan fick jag följa dig genom livet, som gudmor och moster, och se dig bli den lugna, kloka och fina människa du var. Så mån om din familj, ditt hem och alla omkring dig.
Jag är tacksam för alla minnen, och särskilt för de fina dagarna vi fick tillsammans i Turkiet i höstas.
Vila i frid, kära Helene.
Du kommer alltid att ha en särskild plats i mitt hjärta.
— Gerd
Helen! Har såå otroligt många minne tillsammans med dej, dels när vi höginkomst o läste till konfirmationen, där vi snodde rigi choklad från prällens gömmor 😉, vi umgicks en hel del i tonåren, vi lånade din bros Kiss skivor o spelade högt när ingen var hemma hos dej, ja jag skulle kunna skriva massor med anekdoter, måtte smärta o annat skit inte finnas där du är nu. Kram ❤️