Vi vill tacka all närvarande och för alla vackra blommor som omgav honom och alla som tänkte på vår far denna dag.
Vi vill även tacka prästen, organisten och begravningsbyrån för det fina avslutet och arrangemanget som dom gjorde för honom.
Tack alla ❤️
Varma hälsningar
//Sussane, Jonas och Lotten
Käraste Lennart, min ungdomskärlek. Det känns tomt, men du finns i mitt hjärta.
Från början av 80-talet lärde jag känna dig, Lennart.Det som började genom arbetet blev en varm och fin vänskap.
Vi brydde oss om varandra och följde varandras liv.Jag blev alltid varm i hjärtat när jag hörde din röst.
Jag kommer att sakna dig.♥️
Monica