Fina Ulla, tack för vår långa vänskap.
❤️
Kära moster Ulla. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan.
❤️
sov gott Ulla du finns i mitt hjärta
Ulla, det är så svårt att förstå at du plötsligt inte finns mer. Du togs ifrån oss oväntat -och alldeles för fort.
Du finns för alltid i mitt hjärta och i mina vackra, varma barndomsminnen. Älskar dig.
Sov sött fina Ulla, du är saknad av så många❤️❤️
Tack för alla goda skratt och för att du delade med dig av din erfarenhet och stora kunskaper❤️
Nu blir det en fin stämma i änglakören
Ska alltid minnas dig med glädje
Du finns alltid i våra hjärtan
Vi tänker på er alla i familjen. Ulla var verkligen en cool kvinna som gjorde avtryck. Känns otroligt sorgligt att hon inte fick stanna hos er i många år till ❤️
Minns din värme, omtänksamhet och glada uppsyn. Från vårt första möte i Hovmantorp i början av 90-talet tills bara för några veckor sedan i den lokala affären i Södra Sandby.
Tack finaste Ulla för all glädje och skratt du så frikostigt delade med dig av! Vila i frid ❤️
Tack för den fina tid vi har haft tillsammans . Du finns alltid I mina tankar. Du saknas jättemycket och det är så tomater dej. Älskar dej.❤️❤️❤️
Vila i frid Moster Ulla!
Min köra faster, du lämnar ett stort tomrum och saknaden är stor. Din livsglädje, styrka, energi och kärlek kommer för alltid leva kvar i mitt minne.
Sov så gott världens bästa Ulla. Glömmer dig aldrig ❤️🕊️
Du kommer alltid o va min Famoster
Älskade mamma 💗
Det är så ofattbart att du inte finns hos oss längre. Det blev så tomt och tyst och saknaden jag känner är bortom ord att beskriva…
Du var min bästa vän, min Polstjärna, mitt norr, söder, väst och öst och tanken på att aldrig mer få höra din röst gör oerhört ont i mitt bröst.
Tack för ALLT 💗 Det går inte i ord att beskriva hur tacksam jag är för vårt liv tillsammans och att fått ha dig som mamma och mormor till mina barn.
Du kommer att vara för evigt saknad och för alltid det finaste minnet i våra hjärtan 💝
Hoppas du har fått ro i kroppen nu fina moster❤️🙏❤️
Tack Ulla för alla roliga stunder och minnen jag har av dig, saknaden är stor
Tack för alla roliga minnen. Vila i frid, kära Ulla.
Mamma, det är så tyst, så tomt. Du var så levande, så full av energi. Vi bär dig i våra minnen och i våra hjärtan. Tack för att vi fick ha dig i våra liv ❤️
Ulla jag minns dej med glädje och du saknas mej. Tack för gott samarbete i PRO.
Sov i ro, fina Ulla
Du finns i våra tankar
Tack för alla ljusa minnen
Du finns i våra hjärtan
Vi saknar dig
Tack för alla skratt, din energi o klokskap.
Du är saknad!
vi saknar dej
Tack för alla ljusa minnen
Tack för all kärlek och omsorg
Tack för vår fina vänskap i över 50 år, och för alla skratt och fina stunder.
Dej ska vi bära ömt i vårt hjärta, där finns du för alltid.
Tack för alla ljusa minnen