Tack för alla trevliga minnen och skratt vi har delat.
Vila i frid kära vän.
Tack för alla skratt och galna upptåg i ungdomens vår!
Köra Gycklis, både du fick mig alltid att känna mig sedd, du frågade alltid hur det var i Stockholm och ”kläderna”. Alltid lika positiv och rolig! Jag tänker på dig och din familj speciellt idag❤️ Vila i frid.
Sov i ro.
Tack för alla glada skratt från vår ungdom!
Vila i frid!
Vi har så fina minnen att tänka tillbaka på. Du var en solstråle som gjorde skillnad.
Sov gott
Hade inte kunnat få en finare svärfar och barnen har haft den bästa farfarn är så tacksam för dig ❤️. Kommer sakna dig oerhört mycket men du kommer alltid finnas kvar i våra tankar ❤️
Anders, du var en förebild i empati och närvaro. Alltid en god själ och sällan långt till skratt. Kan fortfarande inte se hyacinter utan att tänka på dig. Vila i frid❤️
Tack för alla fina stunder vi har haft.
Tänker på dig Anders.
Käre Gycklis, vi har inte setts på många år men du är alltid framträdande i mina minnen från Lundagårdstiden. När jag arbetade på Lundagårds kansli brukade du dyka upp på förmiddagen för en kopp kaffe och lite snack. Vi fortsatte ofta ut på stan för lite lunch och du gjorde goda försök att få mig att äta en knake. Jag kände mig alltid bekväm och trygg i ditt sällskap. Vi skrattade mycket och jag visste att till dig kunde jag alltid komma om jag skulle behöva. Tack för din fina vänskap. Vila i frid.
Tack för allt Anders, en sån trygghet i min barndom.
Du var inte den som pratade mycket. Men i dina handlingar visade du en stark empati. För vår familj yttrade det sig t ex med att komma med mat i form av en gryta som vi så väl behövde efter vår ”krasch” när Lars dog. Du tog med Hampus på torskfiske och ställde upp som chaufför när Ellen skulle till sin tennisträning de gånger jag inte kunde. Du kunde ställa upp med hundpassning för Pompe. Ja du och Lena var ett stort stöd för oss under en svår period. Vad jag förstår så såg Lars dig som en bror som alltid funnits med i familjen Tynell och nu finns ingen av er kvar. Ja, det känns förfärligt tomt. Tack för att du fanns där för oss!
En sista hälsning
Tack för fin vän och skratt kommer att sakna dej ❤️
Vilka minnen vi skapat tillsammans. Du var en fantastisk vän för oss. Din humor och din stora omtänksamhet har följt oss genom alla år. Vi saknar dig så ♥️
Tack för vänskap, tack för skratt, tack för gästfrihet - livet blev plötsligt grått när den hemska nyheten nådde oss. Mellan tårar o sorg, kom skratt när gamla minnen berättades. I dessa minnen lever du kvar o så vill vi minnas dig.
Våra tankar går till Lena, Anna och Erik med familjer ❤️
Vänskap som din glöms aldrig bort
Min vän.
Alltid glad och snäll. Vila i frid
God granne,god vän! Vila i frid!
En sista hälsning
Saknad
Ditt minne lever
Vårt sista farväl
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Du finns för alltid i vårt minne.Vi saknar dig Anders.
Tack för alla ljusa minnen. Vi saknar dig.
Vila i frid
Ditt minne lever
❤️
Vårt sista farväl
Du fattas oss, Anders ♥️
En sista hälsning
Vila i frid och tack för alla fina minnen du lämnar efter dig.
Du fattas oss Anders! Tack för alla skratt och all värme du spred omkring dig!