Vila i frid Kjell, och tack för trevliga pratstunder
Dina grannar Tina & Kristian
Tack för alla fina minnen, Kjell.
Tack för att du var en glad och hjälpsam kompis under ”Byastugetiden”.
Kjell! Du var en fin och god granne.
Vila i frid
Tack för alla trevliga stunder tillsammans under många år!
Tack för den tid vi fick tillsammans, som känns alldeles för kort. Hade önskat att vi fick prata o skratta ihop i många år till. Men jag kommer alltid i resten av mitt liv att bära med mig att jag lärde känna dig som en riktigt god vän.
Sov gott, Kjell
Din vän Leif
Kjell, vår vänskap tog aldrig slut och i mitt hjärta finns ett rum avsett bara för dig.
Tack för alla fina minnen
Sov gott - vi möts igen
GunBritt
Tack för dessa 55år vi fick dela tillsammans
Mitt sista farväl
Vi saknar dig!