Hemskt att höra detta om Elvis.
En mycket duktig och framförallt otroligt trevlig o snäll.
Mina tankar går till Fru o barn❤️
Ni hade en mycket fin man o pappa.
Thomas
Så fruktansvärt sorgligt att höra att vår kära, duktiga, kunniga, fina Elvis inte finns med oss längre. Lödde har förlorat den bästa bilmekanikern. All kärlek och styrkekramar till familjen.
Vila i frid kära Elvis...oerhört ledsamt att ta emot beskedet att du inte finns mer, minns dig med glädje och alla roliga och härliga minnena från uppväxten i hofterup.
Bäste Elvis,
Vilken chock, Så otroligt att något så ofattbart händer. Du var inte bara vår mekaniker, jag har även sett dig som en god vän, som alltid ställt upp när vi har behövt hjälp med alla våra bilar.
Så sorgligt, vi saknar dig så mycket.
Våra tankar går till alla nära och kära.
Vila i frid Peter
Fortfarande i chock efter att precis förstått vad som hänt. Cyklade förbi verkstaden och läste lappen på dörren Kunde aldrig ana att det är Elvis som gott bort! Så fruktansvärt sorgligt!
Jag var endast kund och alltid lika nöjd efter att bilarna blivit omhändertagna av Elvis m.fl. Jag beklagar er enorma förlust av Elvis delar er stora sorg och förtvivlan. Tack Elvis! Vila i frid!
Vi känner Elvis endast som bilmekaniker och minns honom som en hedersman. Vi fick förstklassig hjälp och alltid ett leende. Han är saknad! Både av oss och vår gamla Audi. Våra tankar går till familjen.
Vi träffades för en livstid sedan, du, Mila och jag, vi var så unga. Då hade vi ingen aning om vad vi skulle bli, men vi klev in i livet tillsammans och vi gick genom livet som de bästa av vänner!
Musiken som definierade våra år, resorna som öppnade våra ögon och de oändliga äventyren som blev vår historia.
DU ÄR BORTA, och det känns ofattbart. En värld utan dig känns som en historia med ett saknat kapitel. Du var verkligen den bästa av oss, den snällaste själen.
När jag sluter ögonen kan jag fortfarande höra ditt skratt, det smittsamma ljudet, hur du fnittrade åt dina egna skämt som smittade av sig, oj vad vi har skrattat tillsammans tills våra käkar och magmuskler ömmade.
Att ha känt dig var en gåva, att förlora dig Elvis är en hjärtesorg jag inte har ord för.
Det kom som en chock för mig att du inte finns längre. Men tack för allt du har gjort för mig i både tid och otid . Vila i frid.
♥️ kära fina gulliga Elvis, vad hemskt att du inte finns mer😥.Du lämnade oss för tidigt, din fru, dina söner din syster. Helt ofattbart. Du var så snäll, hjälpsam och duktig.
Du var så glad att du ordnat bra sommardäck till min bil till ett bra pris, jag sa alltid till dig att ta mer betalt och då sa du att du inte ville råna folk.
Så omtänksam och hjälpsam! Du kommer att vara mycket saknad. Sov i ro kära Elvis.♥️
Chocken har inte lagt sig helt ännu och saknaden kommer att finnas länge. Jag hade hittat en pålitlig bilmekaniker med hjärtat på rätt ställe. Du var en god människa som verkligen brann för att hjälpa andra.
Du försvann alldeles förtidigt från oss.
Vila i frid 🕊️
Vi blev chockade av beskedet att du har lämnat jordelivet. Våra kondoleanser går till familjen. Du har alltid varit en schysst kille, i samband med servicar och reparationer. Bästa och mest pålitliga mekaniker Vi träffat på! Vila i frid! Joakim & Petra
Finaste Elvis, du lämnade denna värld alldeles för tidigt och kommer att vara väldigt saknad.
Du var en fantastisk man, alltid lika glad, hjälpsam, omtänksam och ställde upp i alla lägen. Vi hade många trevliga samtal med dig under alla år vi anlitade dig och vi uppskattade dig väldigt mycket..
Vi tänker på din familj i denna svåra tid. Vila i frid!❤️
Stor saknad, stor sorg. Vila i fred !
Bästa Elvis,
Tack för att du alltid bemötte oss i din verksamhet i Lödde med den bästa service, vänlighet och proffsighet. Vi hade många trevliga pratstunder om ditt och datt. Kanske lever din firma vidare i samma anda genom din son och anställda. Mina tankar till din familj.
Elvis…. Så otroligt glad jag var för Dig! Din utomordentligt ödmjuka personlighet och vänliga bemötande av alla människor var sannerligen beundransvärd. Jag känner en uppriktig tacksamhet över att ha fått möta en så fin medmänniska. Tack för allt Elvis, en låga ska lysa i mitt hjärta och alltid minnas din värme! All kärleksfull omtanke till din familj och andra sörjande. Sov gott! ❤️ // Kim i Antikaffären, med familj.
Det är enormt tråkigt, att Elvis har lämnat oss alldeles för tidigt. Tack Elvis för att du alltid ställde upp och med stor omsorg servade våra bilar. Tack för alla trevliga samtal, där du visade vilken fin och varm medmänniska du var. Våra tankar går till din familj i deras stora sorg. Någon har sagt, att det finns en glädje som är större än sorgen –- och det är glädjen att minnas.
Finaste Elvis, det är ofattbart att du inte längre finns bland oss. Vi hade många fina och goda samtal när jag hade våra bilar hos dig. Alltid hjälpsam, serviceinriktad och glad trots att du ofta hade fullt upp. Du kommer vara saknad, vila i frid.
Tack för all hjälp i tid och otid.
Vila i frid
Älskade vän, sov gott, kommer verkligen sakna dig och våra trevliga stunder min och din familj hade. Alldeles för tidigt lämnade du! Saknar dig / Lotta Tony och Neo
Vissa människor lämnar spår som tiden aldrig suddar ut. Du var en sådan människa Elvis, din godhet och närvaro kommer att leva kvar i mitt hjärta för evigt!
Fina Elvis, detta är helt ofattbart, du hade fortfarande hela livet framför dig med familjen. Många många år av vänskap och minne kommer för evigt att finnas i våra hjärtan. Tack för att du alltid, i tid o otid hjälpt oss med bilarna, är dig evigt tacksam för allt. Vi kommer att sakna dig!
Elvis, Vi från Mekonomen var så stola över vad du presterade i din verkstad. Du hade många trogna och nöjda kunder som gav dig mycket beröm. Att du sedan fick hjälp av dina sönder och Edwina var en stor hjälp för dig! Ni kändes som en stor härlig familj på arbetet.
Det var med stor sorg när vi fick reda på vad som hade hänt.
Vi sänder en tanke till hela er fina familj.
Anders Schultz och vännerna på Mekonomen Malmö
Min älskade bror. Det är så sorgligt att du har gått bort i så tidig ålder. Hoppas du har det bra i paradiset med mamma och mormor och morfar🙏💖🌺
Detta är så tragiskt. Fy!! Tack för allt du gjort för vår familj med våra bilar i alla år. Du gick bort alldeles för tidigt! Vi var och lämnade blommor till din son och beklagade sorgen. Jag hoppas du vet att du var otroligt omtyckt och du var otroligt duktig på ditt jobb. Sänder en tanke till din familj! 🥺
Mitt liv. Varje dag är en evighet utan dig. Vi var själsfränder och jag kommer aldrig bli hel igen. Vi var så lyckligt lottade som fick uppleva den kärleken vi hade under så många år. Tack min älskling för allt du gjort varenda dag för mig och våra söner. Vi är för alltid !
Fina Elvis, du lämnade oss alldeles för tidigt och sorgen är djup. Vila i frid kära vän, du blir saknad.
Åh Elvis. Så otroligt sorgligt. Ställde alltid upp och hjälpte till, sånt fint hjärta. Kände dig bara några år men hoppas du såg mig som en vän.
Alldeles för tidigt...
Tänker på dig och din fina familj ❤️
/ Familjen Taxén
Finaste Elvis, en fantastisk vän. Du kommer för evigt att vara saknad. Alla skratt o fina samtal, det var inte din tur. 💔
Vila i frid Elvis. Du är älskad och saknad.
Hälsningar från Edwina och Bo.