Vila i frid. Vi minns ditt glada skratt.
Många roliga minnen i Silversmides verkstan.
Vila i frid
Många finna år från 1971 tillsammans som arbetskamrater och konstutövare. Alldeles för tidigt lämnade du oss, tankarna går till familjen.
Många fina och härliga minnen.Idag tar vi farväl av Lilian, samtidigt går våra tankar till Åke och Marcus med familj.
Så tacksamma att vi fick träffas igen.
Sov i ro!
Agneta och Ulf
Vila i frid - familjen Mandl
Tack för all kärlek och omsorg
Vila i frid
En sista hälsning
Vi minns dig med glädje
Tack för god vänskap och trevliga pratstunder.
En sista hälsning
Vila i frid
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning