Vila i frid och tack för alla minnen du lämnar efter dig. Du är saknad!
Vila i frid
Du är saknad här på gården🌹 vila i frid ❤️
Älskade Göran du fattas oss ❤️ du är för alltid i våra hjärtan ❤️ Tack för allt, du var som min extra pappa ❤️
Göran, du var en mycket fin människa och vi uppskattade så mycket pratstunderna med dig. Vila i frid.
Tack för alla ljusa minnen!🌹
En sista hälsning
från
Monica o Tore
Mattias, Martin, Johan
med familjer