Vila i frid💐
Vi saknar dig, men ditt minne lever kvar hos oss. vila ifred Bengt.💐
Tack för att du var så god och hjälpsam. Jag saknar min kompis och kommer bära med mig minnet av dig🌷
Tack för all vänskap under alla dessa 30 år! Vila i frid Bengt!
Vi är tacksamma att vi fått ha dig som granne! Du kämpade väl, vila i frid Bengt.
Tack för alla år och trevlig samtal över staketet🌹
Vila i frid🌹
Sov i ro Bengt
Agneta och Per